איך להתנהל נכון ברשת

פורסם בקטגוריה לאישה

254 גולשים קראו מאמר זה | 0 תגובות פורסמו

הרשת תופסת תאוצה ולא מוגזם לומר שהיא הפכה לכלי הבולט ביותר בזירה. נוצר מצב של אשליית שפע.

כבר מעצם הנגישות –  אתרים, אפליקציות, קבוצות.. אם בלחיצת כפתור אני נגיש לכל אז גם אין לי על מה להתעקב. אם משהו לא נראה, טיפה לא יושב באזור הנוחות, בלחיצת כפתור יש את הפרופיל הבא ועוד עשרות כמוהו.

הדבר הזה יצר חוסר יכולת לצאת באמת מהרשת לשטח ולנסות לדוג את הדג הספציפי. כי להקות הדגים מסביב נראות מפתות מדי בשביל ללכת על דג אחד.

וזו התחושה של רבות מהנשים בישראל ובעולם.

אני רוצה בפוסט הזה לעשות קצת סדר בעניין:

בואי נבין איך להתנהל נכון באתרי הכרוות כדי לא למשוך את זה להכרות וירטואלית. נכון ברשת תמצאי מגוון רחב של גברים, ולא כולם מחפשים זוגיות, אבל במקביל יש גם המון גברים איכותיים שמחפשים זוגיות ברשת, והמטרה היא להגיע אליהם.

התנהלות באתר הכרויות

בואי נראה איך גברים גברים בחנים אתר את הכרטיס שלך באתר ההכרויות

  1. תמונה
  2. גיל
  3. גובה+משקל
  4. ואז …כל השאר.

אז בואי נבחן מה היא ההתנהלות הנכונה באתרי ההכריות?

דבר ראשון – לכמה אתרים להתחבר?

ההמלצה שלי עד שני אתרים ופייסבוק. גבר שמשוטט בכמה אתרים ויראה אותך בכל האתרים יחשוב שאת נואשת ואין לך מה להציע בחוץ.

דבר שני – תמונה והכי חשובה תמונה מחמיאה שלך,

האמת פחות מעניין אותם מה רשמת על עצמך , התמונה היא זו שתקבע, בעיקר כי הם נמשכים למראה קודם כל, הסיבה שתקבלי פניה היא בגלל התמונה שלך, אחר כך הוא יעיף מבט על מה שכתבת. לכן חשוב מאוד ליצור תמונה מעולה שלך.

אז מה עושים?

מצרפים שתי תמונות, תמונת פנים(תקריב) ותמונת גוף להתרשמות. עדיף שהתמונות יצולמו בחוץ, שתמונות הגוף תצולם בטבע- חוף, בפעילות , עם בע"ח.
אסור לצרף תמונה עם גבר, גם אם זה אחיך ואת מתה עליו, את מיד נפסלת בעינייו.

חשוב שיהיו עיינים חשופות בתמונה, ללא משקפי שמש, לא תמונות מטושטשות ולא מרוטשות בפוטושופ, להשקיע בתמונות טובות. מומלץ מדי פעם לשחק עם התמונה והטקסט כדי לבדוק מה עובד טוב יותר.

דבר שלישי – כמה זמן להיות ברשת? ולמה זה עקרוני?

בנות לא יותר מ 20 דקות אתן און ליין באתר. בדרך כלל אנשים נמצאים המון באתרי הכרויות, בעיקר כי הם רוצים להכיר סוף סוף, זה בסדר רק חשוב שלא ישימו לב לזה מדי כי אז תראי נואשת, אז פשוט תורידי את האון ליין באתר. ומה זה אומר און ליין, אתן יכולות לשוטט באתר אבל יש לכן את האפשרות לסגור את ההתחברות.4. מתי לענות לגבר? אם הוא כתב לך כשאת אונליין אתם יכולים להמשיך בהתכתבות של 4-5 הודעות בינכם ואת חייבת לסיים. למה כי אז הוא נגרר איתך לרומן וירטואלי, והינה תני לי את הפייסבוק שלך, ובואי נדבר כאן, זה לא נגמר.5. חשבת לעצמך למה הם לא מתקשרים? או למה אתם רק מתכתבים ולא עוברים הלאה??? כי את נותנת לו את האפשרות.

טכניקה טובה שיכולה לעזור לגבר להבין שאם הוא לא יזיז קדימה איתך הוא עלול לאבד אותך, היא שיטת "אני לא נכנסת לכאן הרבה" 4-5 התכתבויות בניכם, אתם אמורים לעבור לטלפון, במידה והוא מוצא חן בענייך. אם את רואה שזה נמשך יותר, פשוט הפסקי את זה, אבל בדרך אלגנטית.לא משנה מה הוא שאל אותך בהתכתבות האחרונה, כתבי לו: "אני חייבת לזוז, והאמת לא נכנסת לאתר הרבה, זה המספר שלי 050- אני אהיה זמינה מחר בצהרי היום." וצאי מהאתר.

למה זה חשוב לפסיק עם הרומן הזה?

כי הגבר הזה מבין כבר מהשלב הראשון איתך שאת לא נותנת לו להתאמץ,
שאת נותנת לו להישאר בתחום הנוחות שלו כבר מהתחלה,
ומעבר לזה הוא מבין שזה בסדר שתמשיכי להתכתב איתו לנצח,
מתקשר מעולה, לא מתקשר פספס וחבל.

איך לענות לו ולהתחיל את ההתכתבות הקצרה בינכם?

קודם כל תבחני מה הוא כתב לך, לגברים יש נטייה לעשות קופי פייס לכל אחת שהם פונים אליה, כמו : היי מה קורה, את חמודה אשמח להכיר. ואז את אותה ההודעה שולח למישהי אחרת.

אז שימי לב לזה, אני לא אומרת לפסול על זה, כן תבחני את הכרטיס ואם הוא מוצא חן בענייך תעני.

התשובה הראשונה שלך צריכה להיות מאוד מאוד קצרה, בלי התלהבות יתרה, אפשר להוסיף סיימלי, זה תמיד מרכך. בשום אופן את לא עונה לו בפעם הראשונה על שאלות, למה משנה מה כתב את עונה לו ב: היי  אהבתי, חמוד, מקסים וכו.

ואז אם את מעניינת אותו הוא יפנה שוב וכאן יתחילו השאלות: מאיפה, בת כמה, מה את עושה בחיים. כל זה צריך להערך בדיוק 2-3 התכתבויות בינכם ואז את חותכת בדיוק כמו בטכניקה של "אני לא נמצאת כאן הרבה" ונותנת את המספר.

אני מזכירה לכן: אני חייבת לזוז, והאמת לא נכנסת לאתר הרבה, זה המספר שלי 050- אני אהיה זמינה מחר בצהרי היום. ואת יוצאת מהאתר.

למה זה חשוב?

הסינון הטוב ביותר הוא בטלפון. גבר יכול להישמע מסקרן ומעניין בהודעות באתר, אבל כשזה מגיע לטלפון את הומשעת את הקול שלו, את סגנון הדיבור שלו, את ההתנסחות שלו. שומעת אם יש כיוון בכלל.

מה עושים אם הוא שולח את שלו?

את כותבת לו (תמיד יום אחרי) כך"
היי X,
תודה על הטלפון והפנייה, הנה גם שלי,
050-0003587

 

סיפורים ומדריכים שאולי יעניינו אותך

נערות ליווי: העולם המתוחכם של חברות ברמה גבוהה

נערות ליווי: העולם המתוחכם של חברות ברמה גבוהה

9 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

בחברה של היום, נערות ליווי הפכו לנושא נפוץ בתרבות הפופולרית ובתקשורת. החל מספרים, סרטים, תוכניות טלוויזיה ואפילו מוזיקה, בני לוויה מתוחכמים אלה עוררו עניין וקסם בקרב אנשים. עם זאת, תפקידן…

נערות ליווי: העולם המתוחכם של חברות ברמה גבוהה
גלו את העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל

גלו את העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל

13 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

ישראל, מדינה עשירה בהיסטוריה ותרבות, היא גם ביתה של אחת הערים התוססות והמודרניות בעולם – תל אביב. ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב מכונה לעתים קרובות "העיר שלא ישנה…

גלו את העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל
ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים ואפשרויות הטיפול

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים ואפשרויות הטיפול

14 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

תפקוד לקוי של זיקפה (ED) הוא מצב רפואי נפוץ המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם. המכונה לעתים קרובות אימפוטנציה, ED הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה כי הוא…

ריפוי בעיות זיקפה: הבנת הגורמים ואפשרויות הטיפול
בגידה במערכות יחסים: הבנת הסיבות וההשלכות של בגידה

בגידה במערכות יחסים: הבנת הסיבות וההשלכות של בגידה

14 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

מערכות יחסים בנויות על אמון, אינטימיות ומחויבות. עם זאת, ישנם מקרים בהם בסיס זה מתנפץ על ידי בגידה, במיוחד בגידה. בגידה במערכות יחסים יכולה לגרום כאב עצום, כעס ובלבול לשני…

בגידה במערכות יחסים: הבנת הסיבות וההשלכות של בגידה
חקר אתרי סקס: בחינת תפקידם של המיניות והאינטרנט בחברה המודרנית

חקר אתרי סקס: בחינת תפקידם של המיניות והאינטרנט בחברה המודרנית

16 צפיות | 0 תגובות | 1 לייקים

בעידן הדיגיטלי, האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. היא חוללה מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים, לומדים ואפילו מנהלים את מערכות היחסים שלנו. בלחיצת כפתור, אנשים יכולים להתחבר באופן…

חקר אתרי סקס: בחינת תפקידם של המיניות והאינטרנט בחברה המודרנית
חשיפת העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל

חשיפת העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל

23 צפיות | 0 תגובות | 0 לייקים

תל אביב, העיר השנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל, מאפילה לעתים קרובות על שכנתה המפורסמת יותר, ירושלים. עם זאת, למטרופולין ההומה הזה על חוף הים התיכון יש הרבה מה להציע מבחינת תרבות,…

חשיפת העיר התוססת תל אביב: יעד חובה בישראל